Trafikalt grunnkurs i Arendal, kun 5 kvelder

Arendal Nedre Tyholmsvei 9D,Arendal,Norge

Før du kan begynne å øvekjøre på kjøreskole, annen godkjent opplæringsinstitusjon eller privat, må du ta trafikalt grunnkurs. Kurset er obligatorisk og er det første trinnet i opplæringen. Kurset skal gi en grunnleggende forståelse for hva det innebærer å være fører. Kurset kan tas fra fylte 15 år.

Trafikalt grunnkurs i Grimstad, kun 5 kvelder

Lastekurs B, kode 96 og BE

Grimstad Hestetorget,Grimstad,Norge

Klasse BE og B96 for deg som kjører personbil med henger.

Trafikalt grunnkurs i Arendal, kun 5 kvelder

Arendal Nedre Tyholmsvei 9D,Arendal,Norge